26 juni 2024

Breng jij dat doosje boutjes ff.

Wieger Bok
Auteur
Leestijd: < 1 minuut

Pfoe dat ging net goed.

een slijptol die langs je hoofd vliegt, een hamer die van de steiger valt, een dienblad dat net niet om gaat.

Allemaal situaties die we zo weer vergeten zijn.

De keer dat een collega van de steiger viel omdat de planken niet goed teruggelegd waren weten we allebei nog, ook al is het meer als 10 jaar geleden.

Zo was ik met een ondernemer in gesprek die zich druk maakte over de productiviteit van zijn personeel. 2 minuten extra pauze koste een hoop geld per jaar. 

Tijdens een rondgang op het bedrijf kwamen we een eenzaam doosje boutjes tegen. Dat doosje was vergeten en nu kon een medewerker het doosje achter de getransporteerde bestelling aan gaan brengen. 

Dit gebeurde voor de 2e keer die week.

Gelukkig was de klant niet aan de andere kant van de wereld, (wat ik ook wel eens heb meegemaakt.) maar op een half uur rijden Wat zou dat kosten? 

De bestelling afleveren ging dus niet goed, waarom ging het niet goed?

Er is geen vaste persoon die de bestelling klaar maakt. 

Of die de bestelling controleer op compleetheid.

Het afleveren was ook niet gepland want dat kon wel ff tussen door.

Herken je dit soort situaties en wil je daar wat aan doen plan een kennismaking.

Vragen of interesse in onze dienstverlening naar aanleiding van dit artikel? We horen graag van u.